כיצד לשלוח הודעה למוכר:
היכנסו לחשבון Go Lift שלכם.
לחצו על "ההזמנות שלי"
בחרו בלחצן "שירות לקוחות" ליד ההזמנה הרלוונטית.
המוכר יגיב להודעות דרך מרכז ההודעות, ותקבלו דוא"ל המתריע כאשר המוכר יגיב. אל תשיבו להודעה זו. לחצו על הלינק בתוך הדוא"ל כדי לקרוא ולהשיב להודעה.
אם לחצן "שירות לקוחות" ליד ההזמנה לא מופיע, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות של Go Lift.
היכן ניתן למצוא הודעות ממוכרים:
היכנסו לחשבון golift.co.il שלכם.
עבור אל "כרטיס התמיכה שלי".
לחץ על הכרטיס הרלוונטי כדי לצפות ולהגיב.