Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

פריט מהזמנה הגיע פגום

עוד מידע על מדיניות במקרה של פגם במוצר תמצאו כאן. במידה והמוצר נמכר על ידי מוכר צד ג תוכלו למצוא את המדיניות שלו בעמוד המוצר.

כדי לבצע החזר כספי או החלפה, עברו לדף ההזמנות שלי ובחרו בלחצן "החזר/ביטול" להזמנה ופעל לפי ההוראות. יש צורך בצילום תמונות של הפגם.

אם הלחצן "החזר/ביטול" אינו זמין, הסיבה לכך היא כנראה שהדיווח על הבעיה מחוץ למדיניות הביטולים.

תקבלו אישור בדוא"ל כי בקשתכם הוגשה.