Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

טיפים לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש באתר

כמו כל מנוע חיפוש, גם מנוע החיפוש באתר שלנו רוצה להציג את התוצאות הכי רלוונטיות והכי איכותיות לגולש.

לגולש יש אפשרות להציג עסקים לפי מגוון פרמטרים – מיקום, מחיר, כמות המלצות ועוד.

אבל לפי מה מסודרות התוצאות בתוך הפרמטרים האלה? פה אתם נכנסים.

ככל שהפרופיל שלכם יותר מושקע ויותר איכותי, הוא עשוי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש באתר שלנו(וגם בגוגל כמובן). אספנו בשבילכם כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לגרום לפרופיל שלכם לדרג יותר גבוה וכתוצאה מכך לקבל יותר לידים ולקוחות.

  1. כמה שיותר פרטים – זה פשוט. כנסו להחשבון שלי=>פרופילים=> עריכה ותוודאו שאין או שיש כמה שפחות שדות ריקים. מלאו כל מה שרלוונטי וכשאתם כותבים קופי לתיאור וודאו 3 דברים:
    א. הקופי ייחודי ומקורי ולא מועתק ממקום אחר
    ב. הקופי עונה על השאלה – מי אתם ולמה לי לבחור דווקא בכם? מה כל כך מיוחד או נותן לי ערך?
    ג. נסו לענות על כל שאלה שעשוייה לצוץ בראש של הגולש כשהוא מסתכל בפרופיל שלכם. ספרו על השירות, זמנים, מחירים, וכו'. נסו לציין בעיה או אתגר שהלקוחות שלכם מתמודדים איתם ואיך השירות שלכם פותר אותם. קופי טוב זה קופי שיגרום לגולש להגיד "זה בול בשבילי!"
  2. יותר ביקורות, יותר טוב – ורצוי חיוביות כמובן. אל תחכו שהלקוחות יהיו מרוצים ואז הם ביוזמתם יחפשו לכתוב עליכם. זאת טעות נפוצה. פנו ללקוחות שלכם, בעל פה, בוואטסאפ, במייל או אפילו שימו פופאפ באתר שלכם שמעודד לכתוב ביקורת. לא רק שביקורות זה גורם מספר אחד להשארת ליד באתר שלנו, זה גם יעזור לקידום הפרופיל שלכם. כדי לשלוח ללקוח קישור לכתיבת ביקורת שלחו לו את כתובת הפרופיל שלכם בצירוף #reviews בסוף.   דוגמא: https://golift.co.il/peronal-trainers/or-shvartz/#reviews.

    וכן, ביקורת עם תמונה זה אפילו יותר טוב(תחשבו לפני/אחרי או "סלפי עם המאמן במכון"),

    ולא אם תזייפו ביקורות זה לא יעזור לקידום שלכם – להיפך.

    3. השקיעו במדיה – שלבו בפרופיל שלכם כמה שיותר תמונות שמתארות את מה שאתם עושים, ואם יש לכם סרטון תדמית טוב שלבו אותו גם. (אם אין לכם, אפשר לשנות את זה – לחצו כאן).

    4. פרופילים מקושרים – נניח שפתחתם פרופיל למכון כושר שלכם. דבר אחד שיעזור לקדם את הפרופיל זה לפתוח פרופיל למאמנים שבמכון ולהציג אותם בטאב "הצוות שלנו". כנ"ל לגבי פרופיל מאמן לדוגמא – אם אתם עובדים או מאמנים קבוע במכון מסוים, פתחו למכון הזה פרופיל וקשרו אותו.

    דוגמא נוספת – כתבתם מאמר, תכנית אימון או מתכון בריאות – קשרו אותם לפרופיל העסק שלכם. קישור פרופילים אפשר לעשות בהחשבון שלי=>הפרופילים שלי=>עריכה.  פרטים נוספים כאן

    5. קישורים חיצוניים – קישורים לעמוד הפרופיל של העסק שלכם בGo Lift מהאתר שלכם, מרשתות חברתיות מכתבות שנעשו ברחבי האינטרנט ומאתרים נוספים עשויים גם לעזור לקדם את הפרופיל שלכם.

         6. קידום ממומן – אין סבלנות? רוצים תוצאות עכשיו? יש לכם אפשרות לקדם את הפרופיל שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בGo Lift. לחצו כאן לפרטים.